Hej då familjen

I morse, fast det känns som två dagar sen, åkte Carro och Lasse hem till Småland. Av orsaker som kommer redovisas senare i detta inlägg hann jag inte säga hej då till dem. Men det var trevligt att ha dem här.
I fredags var vi ju på leklandet och hos mamma, i lördags shoppade de medan jag sov och igår avslutade vi helgen med en tur till Folkets Park. Eftersom det regnade så började vi med Terrariet, som var mycket uppskattat av barnen. Sen åkte vi karuseller och det var ju inte heller så dumt.



Hur man fostrar veganer... (känsliga personer varnas)








Sen köpte vi paket till mig. Nam nam nam.



Strax efter tio igår kväll lämnade jag sen Crime City för en tredje dejt i Hell Town. ¡Muy bien!
Vi snackade skit i några timmar, vid halv fem i morse var jag åter i min trygga boning. Klockan åtta åkte Magnus och Bosse till centralen och lämnade Carro och Lasse. Då sov jag sött.
Sen gick jag upp och var trevlig en stund innan jag tog mig till jobbet för ett käckt litet 10-timmarspass. Konstigt det där med hur arbetspass på 7, 8, 9 timmar nu känns korta. Idag regnade det så timmarna gick åt till att äta glass, surfa på nätet och kolla på Dirty Dancing. Helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0